Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2009 19:46 - БТВ, ИДИОТИ ТАКИВА !!!! (БТВ ми иде да ги разстрелям всичките!!!)
Автор: pulsar Категория: Новини   
Прочетен: 1822 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 07.01.2009 19:54


Чувам и гледам новините по БТВ. Просто не ми е понятно кое е това ГОВЕДО, което пише и представя точните ИК (интонационни конструкции) и вида на новините…

ЦИТИРАМ, перифразирайки:

леличката манипулаторка-дЖурналиСка: Каква беше картината на потреблението на ток снощи?

работник: Ами снощи потреблението беше с 1% по-високо от предната вечер сиреч с 65 мегавата.

леличката манипулаторка-дЖурналиСка: А, имахте ли включване на допълнителни мощности, за да се постигнат нужните обеми?

работник: Ами не, както вече казах, ситуацията е нормална и спокойно можем да поемем на този етап цялото потребление.

леличката манипулаторка-дЖурналиСка: А дали ще има криза на тока?

Е, тука вече ако бях на този човек отсреща на тази щях да и забия едно желязо в главата ?!?!?!?!

Само да кажа нещо в допълнение и защита на бурната си реакция. Аз съм незавършил филолог, но прекрасно знам как да се каже едно конкретно изречение, как да се формулира то, как и кои думи да са и в кой словоред… ЗА ДА СЕ МАНИПУЛИРА човек е лесно просто да подредиш по определена формула определени думи и се започва нужното въздействие върху човешкото съзнание… Определено тези хорица от БТВ си знаят работата и пишещите новините са се учили от техните американски преподаватели, сиреч да манипулират по най-добрия начин в моментите, в които това е нужно. Масовата психоза струи от самото начало на новините, определени назидателни гласове изкарват на преден план точно конкретни теми, по точно желан начин… Виждам кадри от места, които нямат общо с темата, но са целящи да нагнетяват още повече ситуацията… Малко да разбира човек и ще си спре телевизора на секундата. Е, аз почти не гледам телевизия, но виж, новините ме интересуват и се дразня сериозно от долните психопохвати ползувани СРЕЩУ населението на България.

Само да вметна. Думи като “криза”, “газ”, “заблуда”, “икономика” и тям подобни се ползуват с особено внимание и са на особена почит в една новинарска емисия. И вместо точно медиите да успокоят топката и да обърнат внимание на населението и реалното положение, те хиперболизират, надуват, изстискват, изопачават истинските новини, за да могат да държат зрителите пред телевизорите, за да има повече реклами, повече пари !!! Медийната власт манипулира както и е угодно когато и е угодно или когато се плаща подобаващо… Елементарно замисляне по темата води само до едно:

Криза, драма, война = рекламно време = ПАРИ !

Толкова е простичко…



Тагове:   бТВ,


Гласувай:
0



1. princesss - Стреляй бе, човек! Да се научат ...
07.01.2009 19:59
Стреляй бе, човек!
Да се научат поне.
цитирай
2. cindy - Давай!
07.01.2009 20:29
И аз гледах новините по бТБ даже ги споменах в последния ми коментар на последния ми пост. Наистина си бяха манипулативи простотии, чак ми се сгади от шибаната им патетика!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pulsar
Категория: Лични дневници
Прочетен: 856755
Постинги: 398
Коментари: 259
Гласове: 2246
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031